Kim jesteśmy?

Tworzymy zespół profesjonalistów zawodowo związanych z branżą HoReCa. Doświadczenie w polskich, jak i zagranicznych realiach wykorzystujemy, by poprawiać jakość obsługi gości oraz zadowolenia klientów w naszych miejscach pracy. Dodatkowo wiedzę, doświadczenie i kompetencje zdobyte dzięki współpracy z największymi sieciami hotelarskimi działającymi na polskim i światowym rynku przekazujemy młodym adeptom hotelarstwa i gastronomii w szkołach średnich oraz uczelniach jako instruktorzy przedmiotów zawodowych oraz wykładowcy.

Naszym celem jest modelowanie umiejętności, postaw i zachowań przyszłej kadry zasilającej szeregi hotelarzy i gastronomii stawiającej pierwsze kroki w branży HoReCa. Stworzyliśmy centrum komunikacyjne hoteliershub.pl z pasji i miłości do naszej pracy. Ten sam pierwiastek chcemy wydobyć u młodych ludzi już na poziomie edukacji szkoły średniej oraz studiów wyższych.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Skontaktuj się z nami jeśli chcesz:

  • zamieścić ogłoszenie o pracę,
  • porozmawiać na temat związany z branżą HoReCa,
  • przeprowadzić szkolenie dla swojego personelu z zakresu: profesjonalnej obsługi gości; budowania długofalowych relacji z gośćmi, jako sposób na sukces sprzedażowy; budowania zespołu; dodatkowej sprzedaży; wdrażania standardów,
  • podzielić się z innymi swoją pasją, innowacyjnym projektem lub pomysłem,
  • szukasz pracy w sektorze HoReCa lub chcesz odbyć profesjonalne szkolenie.

Potrzebujesz rady?


Napisz do nas !

Poznaj zespół Hotelier’s Hub

Dawid Thom

Absolwent Aeroturystyki Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Lesznie oraz kierunku Turystyka Zrównoważona Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu. Z powodzeniem ukończył studia podyplomowe na kierunku doradztwo edukacyjno – zawodowe, kierowanie rozwojem, coaching warszawskiej Szkoły Głównej Handlowej, gdzie badał zaangażowanie młodego pokolenia w hotelarstwie.

Związany z branżą od 10-ciu lat. W ostatnich latach obejmował stanowisko kierownicze w jednym z największych obiektów hotelarskich w Europie Środkowo-Wschodniej, zarządzał ponad 40-osobowym  zespołem, dzięki czemu rozwinął swoje umiejętności administracyjne, jak i operacyjne. Współtworzył działy gastronomii w hotelach w Polsce i Wielkiej Brytanii. Związany z rynkiem i rozwojem HoReCa. Posiada doświadczenie nabyte m.in. w restauracji/pubie o standardzie Michelin (dwie gwiazdki) oraz flagowych hotelach sieciowych w Warszawie.

Prywatnie osoba ciekawa nowych rozwiązań, posiadająca stałe wartości. Ceniąca swoje autorytety. Za sukces uznaje rozwój; swój jak i najbliższych – w pracy, jak i życiu prywatnym.

Michał Żarowski

Absolwent Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku: Andragogika – edukacja pozaformalna dorosłych – prowadzenie szkoleń oraz Olsztyńskiej Szkoły Wyższej na kierunku: Animacja turystyki i rekreacji. Ukończył  podyplomowe studia dla nauczycieli w Wyższej Szkole Turystyki i Języków Obcych w Warszawie w zakresie turystyki, hotelarstwa i gastronomii. Hotelarz z pasji, andragog z wykształcenia, manager z doświadczenia.

Pierwsze kroki w sektorze HoReCa stawiał w działach gastronomii londyńskich hoteli 4 i 5*. Doświadczenie zawodowe zdobywał w Dziale Gastronomii i Konferencji Zespołu Rezydencji Belweder – Klonowa Kancelarii Prezydenta RP. W ostatnich latach piastuje kierownicze stanowiska w działach F&B hoteli sieciowych. Uzyskał uprawnienia pedagogiczne nadawane przez MEN. Nauczyciel przedmiotów zawodowych na kierunku: technik żywienia i usług gastronomicznych oraz technik hotelarstwa. Dostosowuje treści kształcenia do wymogów stawianych przez zakłady pracy, jednocześnie doskonaląc metody nauczania i wychowania. Autor artykułów z zakresu rozwoju rynku HoReCa oraz budowania jakości obsługi.

Obszary, w których realizuje swoje zawodowe pasje, to: budowanie zespołu, wydobywanie potencjału i inspirowanie, zwiększanie jakości obsługi, a także zastosowanie nowoczesnych metod dydaktycznych oraz projektowanie szkoleń.